Andorra Sant Julià de Lòria Real Estate living place
Offer / Sale
Xalet A Sant Julià De Lòria
Venda 730 m2 - 4 hab.Vols Tranquil·litat, Pau I Harmonia? Aquest Magnífic Xalet És Ideal Per A Tu O Per A La Teva Família. Immoble Situat A La Zona De Certes, Sant Julià De Lòria. Zona Residencial, Orientació Sud I Amb Vistes Increïbles. El Poble De Certés Disposa De Camins Rurals, Rutes De Muntanya I Zones De Bosc. Entorn Idíl·lic Per Ambient Familiar, Ja Que Tots Els Immobles Són Xalets Individuals.
Aquesta Propietat Gaudeix D'un Total De 600 M² Aproximats Dividits En 4 Plantes Més 130 M² Aproximats De Terrasses, Jardí I Zones D'accés.1000 M2 De Parcel.la. El Xalet Està Distribuït De La Següent Manera:
Planta Inferior: Rampa D'accés Amb Calefacció Per Desfer La Neu O El Gel A L'hivern. Garatge Per A 4 O 5 Vehicles Grans. Zona De Calderes (Amb Normativa) I 2 Trasters. Gaudeix D'una Zona Diàfana D'uns 50 M² Amb Sala De Manteniment De La Piscina I Una Zona De Bodega.
Planta Baixa: A L'exterior Trobem Una Gran Terrassa D'uns 60 M² I Una Zona De Jardí Amb 20 M². A L'interior, Gaudeix D'una Zona Principal Amb Rebedor, Un Bany, Cuina Gran Amb Mobles Alts I Baixos Lacats, Electrodomèstics I Zona De Safareig Gran Per A Netejar Qualsevol Cosa. Saló Exterior Amb Vistes Magnífiques A La Vall, Llar De Foc I Accés A La Zona De La Piscina I Terrassa. Menjador Ample D'uns 40 M² On S'hi Poden Menjar Més De 20 Comença'ls. Zona De Piscina I De Festes.
Planta Primera: 4 Habitacions Dobles Completament Exteriors, Dues D'elles D'estil Suite I L'altra Una Màster Suite (Jacuzzi I Dutxa). Terres De Parquet I Armaris Fets A Mida De Fusta. 3 Banys Complets.
Planta Segona: Zona Diàfana D'uns 130 M² Amb Vista Panoràmica A La Vall, Un Bany De Cortesia, Instal·lació De Música, Llar De Foc I Doble Alçada.
En L'àmbit De Qualitats, Gaudeix De Finestres De Doble I Triple Vidre Pvc, Terres Ceràmics A Les Zones De Menjador I Saló, A Les Habitacions Parquet, Instal·lació De Música, Llar De Foc De Pelets, Etc. Semi Reformat ( Els Banys D'origen).
Consums A Gasoil.
REF: 475117
Price: 1.470.000 €
| Operation | Sale |
| Surface area (m2) | 730 |
| Name of rooms | 4 |
| Name Suite Rooms | 3 |
| Name Baths | 6 |
| Plant Number | 4 |
| Number of parking spaces | 5 cotxes |
| Terrace area | 100 |
| Garden Area | 30 |
| Living room Area | 100 |
| Available on date | inmediata |
| Available | Available |
Characteristics
- 1 single owner
- Air conditioner
- Satellite Antenna
- Built-in wardrobes
- Sunny
- Closed box
- Heating
- Central
- Equipped kitchen
- Shower Hydromassage
- Jacuzzi
- Garden
- Chimney
- Parket
- Pool
- Terrace
- Storage room
- Pleasant views
Location
Attic
User Professional
Since 02.04.2008
User num. 2637
User Professional
Since 02.04.2008
User num. 2637
| Contact With Attic | |
| Tel. +376 828 878
Tell me you seen buscocasa.ad |
|
| grp@andorra.ad | |
| www.attic.ad | |
| Avda. Consell d'Europa 14, Edif. Quars, desp. 13-14 | AD500 Andorra La Vella | |
| 65 items on finpp.com | |
| 65 items on buscocasa.ad |
Imprimir fitxa en format pdf
Highlight this ad Premium
L'anunci es posarà en el primer lloc disponible de portada, apareixerà com a publicat ara mateix i tindrà un ressaltat Premium amb més visibilitat.
Puja i destaca aquest anunci per SMS enviant:
Highlight this ad Premium
L'anunci es posarà en el primer lloc disponible de portada, apareixerà com a publicat ara mateix i tindrà un ressaltat Premium amb més visibilitat.
Puja i destaca aquest anunci per SMS enviant:
TOP 475117 al 808
(Cost 2 € + Canon, servei professional operat per Andorra Telecom)




